Nadir (web sitesi) - Rare (website)

Vikipedi, özgür ansiklopedi
Rare.us
Tür Özel
Sanayi Haber Yayıncılığı
Kurulmuş 2013
Merkez ,
Kilit kişiler
James S. Robbins (eski editör yardımcısı)
Jack Hunter (eski siyaset editörü)
Yasmeen Sami Alamiri (eski siyasi muhabir)
Sahip Geniş Açık Medya Grubu
İnternet sitesi http://www.rare.us

Rare , Washington, DC merkezli bir Amerikan haber ve fikir web sitesidir Rare, Atlanta merkezli Cox Media Group'ta gazeteciler, pazarlamacılar ve işletme yöneticilerinden oluşan bir ekip tarafından 2013 yılında bir girişim olarak başlatıldı . Rare'nin sloganı, kendisini bir "haber, politik ve yaşam tarzı sosyal içerik merkezi" olarak tanımlayan "Amerika'nın Haber Akışı" dır. Mevcut editörleri Shannon Ratliff ve Silke Jasso'dur.

Yayının ilk genel yayın yönetmeni, daha önce The Wall Street Journal'ın editoryal sayfa yazarı ve The Washington Times'ın editoryal sayfa editörü olan Brett M. Decker'dı . Will Alford, sitenin orijinal kurucularından biri ve eski bir haber odası müdürü Atlanta Journal-Constitution , Decker ayrıldıktan sonra editör hareket haline geldi. The Daily Caller'ın eski adı olan Betsi Fores, Rare'ın yönetici editörü oldu ve ABD Senatörü Rand Paul'un eski yardımcısı Jack Hunter , Senato'daki görevinden istifa ettikten sonra siyaset editörü oldu.

Tarih

Nadir , 15 Nisan 2013 tarihinde bir Newseum galasında başlatıldı ve ilk yılında 25 milyon sayfa görüntülemesi elde etti. Web sitesi daha genç, merkez sağdaki bir izleyici kitlesini hedefliyordu ve Decker'in ekibinin getirdiği ilk katılımcılar arasında Jeb Bush , Ted Cruz , Rand Paul ve Grover Norquist vardı . Nadir özgürlükçü-muhafazakar olarak tanımlandı ve Independent Journal Review , BuzzFeed ve The Huffington Post web siteleriyle karşılaştırıldı .

Onların orijinal sloganı "Kırmızı Merkezdir", muhafazakar düşüncenin Amerikan başarısının merkezinde olduğu bir editoryal pozisyona gönderme yapıyordu. 2014'te sloganları, daha genç, sosyal olarak etkileşim halindeki bir izleyici kitlesini hedefleyen daha genel, yüksek trafikli, popüler içeriği yansıtan "Amerika'nın Haber Akışı" oldu.

Mart 2018'de, site editörleri Cox'un yayını durdurmaya karar verdiğini söyledi. 50'den fazla personelin toplu işten çıkarılmasının ardından, site ve bağlı web mülkleri Teksas merkezli Wide Open Media Group tarafından satın alındı.

Referanslar

Dış bağlantılar